DELOVNO MESTO

Starejši(a) snovalec(ka) digitalnih kampanj / Senior copy

Iščemo izkušenega/izkušeno kreativca/kreativko za snovanje in izvedbo digitalnih projektov z občutkom za digitalno pokrajino, uporabnike in tehnologijo.

Tvoje ključne naloge bodo:

  • Snovanje digitalnih projektov s poudarkom na kreativnih uporabah digitalnih kanalov tudi v povezavi s klasičnim komuniciranjem.
  • Komunikacija z naročniki, razumevanje naročniških težav in sposobnost razmišljanja o prednostih za naročnike.
  • Skrb za več projektov sočasno, skrb za korektno in učinkovito izvedbo.
  • Skrb za sprotno prilagajanje strategij glede na odzive uporabnikov.
  • Tesno sodelovanje z različnimi projektnimi skupinami in profili.
  • Reševanje rdečih alarmov v naročnikovi komunikaciji.
  • Strogo upoštevanje zastavljenih rokov.
  • Občasno preverjanje vejic in drugih slovničnih vprašanj, prevajanje iz in v jezike, ki jih znaš.

Kakšna znanja in lastnosti iščemo?

  • Vsaj 3-letne izkušnje s pisanjem in delom z družbenimi omrežji in digitalnimi projekti, zaželene izkušnje z delom v agenciji.
  • Odlično poznavanje družbenih omrežij in kanalov/formatov za digitalno komuniciranje s potrošniki.
  • Razumevanje medijev in strast za ustvarjanje vsebin.
  • Izraženo kreativno aorto.
  • Napredno znanje worda, excela in power pointa.
  • Samostojnost, samoiniciativnost in vztrajnost.
  • Ciljna naravnanost in spoštovanje rokov.
  • Natančnost, vestnost, odgovornost.
  • Dobro poznavanje dela s CMS-ji in (vsaj) osnov HTML-ja je prednost.

Prava oseba si, če:

  • Imaš željo ustvarjati vrhunske zgodbe in se ne zadovoljiš s povprečjem.
  • Vidiš vsebine na spletu kot sporočila in te zmoti njihova nepovezanost, nerazumljivost ali slovnične napake.
  • Razumeš, da ima komuniciranje smisel le, kadar povezuje naročnika in njegovega končnega uporabnika ter vodi do zastavljenih rezultatov.
  • Imaš širok diapazon interesov in te veseli spoznavanje novih tem.
  • Spremljaš in lahko našteješ spletne vplivneže vsaj nekaterih področij in v različnih spletnih medijih.
  • Znaš prepoznati trole in komunicirati z uporabniki, ki imajo prave težave.
  • Se ne ustrašiš izzivov, za katere se rešitev ne ponuja 'na prvo žogo'.
  • Znaš stati za svojimi odločitvami.

Ponujamo ti:

  • Začetek dela: čimprej.
  • Motivirano in pozitivno ekipo.
  • Projekte, ki jih bodo prepoznali tvoji kolegi in starši.
  • Okolje v katerem se lahko razvijaš in rasteš.
  • Redno plačilo.
  • Illy kavo, kolikor ti je srce poželi, sadje in drobna presenečenja.
  • Pisarno v centru Ljubljane.

Če te je zamikalo sodelovanje z nami in si oseba, ki jo iščemo, potem nam najkasneje do 26. 6. 2018 pošlji svoj CV in referenčne projekte ter odgovori na spodnji vprašanji na naslov info@renderspace.si.

  • Kaj bo Renderspace izgubil, če se ne odloči zate?
  • Kaj meniš, da so ključni faktorji uspeha pri ustvarjanju digitalnih kampanj?