o nas

Pomagamo vodilnim znamkam v državi, regiji in širše odkriti in izkoristiti njihov poln digitalni potencial kot nativna digitalna svetovalska agencija.

smo

digitalna svetovalska agencija

Podjetjem pomagamo pri izgradnji prepoznavnih blagovnih znamk, novih poslovnih modelov, konceptov, produktov in storitev z uporabo relevantnih izkustev, ki temeljijo na aktivni participaciji.

Naše razmišljanje o trženju skozi aktivno participacijo temelji na preglednosti, interaktivnosti, neposrednosti, omogočanju, vključenosti, soustvarjalnosti, sodelovanju, izkušnjah, podatkih, poglobljenih uvidih in bližini.

Diggit 5x zlata
WEBSI Agencija leta
NETKO Agencija leta
Digital Communication Awards 3x zlata
SoMo Borac, Weekend Media Festival 6x zmagovalec
Expo 2015, Milano VR projekt v slovenskem paviljonu
naša DNK

je digitalna

Naša digitalna svetovalska ekipa je posebno pleme znotraj Pristop skupine že 18 let. Smo digitalna kasta, preprosto ustvarjeni za digitalni svet.

Smo klan, ki verjame v vpletenost uporabnika z blagovno znamko (engagement), in smo del svetovalske in marketinške agencije, ki nudi vse storitve in zagotavlja celovito integracijo med večkanalnimi trženjskimi aktivnostmi in mediji.

omogočamo

digitalno transformacijo

Ne čakamo, da nas spremembe najdejo. Sami nenehno izzivamo ustaljene prakse v industriji, zato našim naročnikom zagotavljamo najboljše storitve.

Naših rešitev ne vidimo zgolj kot način optimizacije poslovnih procesov ali zagotavljanja komunikacijske podpore za naše naročnike.

Naša razlikovalna prednost je redefiniranje obstoječih poslovnih procesov (trženjskih ali komunikacijskih), ki se ne odvijajo zgolj v digitalnem svetu.

podjetjem pomagamo

odkriti in izkoristiti njihov poln digitalni potencial

Borimo se za prostor v mislih vaših uporabnikov.

S pomočjo raziskav, segmentacije uporabniških skupin in vedenjskega profiliranja razvijamo integrirane trženjske kampanje in večplatformne trženjsko-komunikacijske iniciative. Gradimo modele e-trgovin, CRM strategije in strateške programe zvestobe ter zagotavljamo njihovo učinkovito izvedbo, pri čemer uporabljamo s podatki podkrepljen in k rezultatom usmerjen pristop k trženju. Razvijamo orodja in marketinške tehnologije za platforme digitalnih kampanj s katerimi planiramo, gradimo in izvajamo uspešne kampanje.

Pomagamo transformirati blagovne znamke v digitalne medijske destinacije.

naša zgodovina

je oblikovala prihodnost

1996
Prvič se zbere digitalno-umetniška skupina študentov arhitekture in računalništva
Photo
Očala za 3D interaktivno inštalacijo (VR)
  • 3D interaktivne instalacije (VR)
  • Eksperimentalni projekti
1997
Nastane multimedijski in spletni start-up
Photo
Tridimenzionalno modeliran prostor
  • Postprodukcija in razvoj interaktivne multimedije in spletnih storitev
1999
Renderspace je uradno rojen
Photo
Logotip pivovarne Union s spletnega mesta leta 1999
  • Prvo spletno mesto za naročnika
2000
Renderspace postane del Pristop Skupine in v njen portfelj storitev doda digitalno komuniciranje
  • Ustvarjena dva produkcijska stebra: spletna produkcija in multimedija
Photo
Logotip Renderspace cca 2001

2001

  • Ustanovljen oddelek za digitalni PR in vsebinski marketing
  • Prva VR aplikacija na spletu - dve leti pred objavo virtualnega Second Life na spletu

2002

  • Ustanovljen oddelek za uporabniško izkušnjo
Photo
Logotip na spletnem mestu Coolinarika 2003

2003

  • Lansirali prvo platformo vsebinskega marketinga: Coolinarika.com

2005

  • Prvi CRM projekt
2007
Postanemo agencija za digitalni marketing s celovito ponudbo
  • Prva simulacija v oblaku, kampanja ob launchu Windows Viste
  • Navdušila Microsoft in prejela zlato nagrado Davey
Photo
Spletno mesto Itak cca 2007

2009

  • Launch kampanje
    in spletnega mesta
    Itak Džabest
  • Pozicioniranje znamke prek vsebinskega marketinga in engagement aktivnosti
  • Prva rešitev za TV na spletu/mobilni napravi

2011

  • Facebook igrica Pack Maps
  • Izkušnja zemljevidov OVI maps skozi engagement uporabnika
Photo
Mobilna aplikacija Itak superjunaki 2011
Photo
Interaktivna Facebook aplikacija 'Wrigley 5th Sense' 2011
  • Interaktivna FB aplikacija Wrigley 5th Sense
  • Personalizirana vizualna izkušnja Facebooka
  • Objavljen program Itak Flike
  • Prvi program zvestobe z aktivno participacijo uporabnikov

2013

  • Prva kampanja z dronom Preglejte svojo streho iz zraka
  • Prejela nagradi Zlati Sempler, Velika nagrada SOF
Photo
Engagement kampanja 'Živim lajf' z Zlatkom, ki nosi očala Google glass - 2013

2014

  • Prva kampanja 'v živo' skozi Google Glass Živim lajf
  • Engagement mladih prek prvoosebnega prenosa življenja idola
Photo
VR izkušnja smučarskih skokov v Planici z opremo Oculus Rift - 2015

2015

  • Prva VR kampanja za smučarske skoke Virtualni poleti Planica 2015, gostovala tudi na Expo 2015 v Milanu
  • Glavna nagrada na The European Excellence Awards, Digital communication awards, SPORTO, Diggit, SoMo Borac
2016
Okrepimo ekipo s svetovalskimi profili in postanemo digitalna svetovalska agencija

2016

  • Lean & agile metoda vodenja procesov

2016

  • Renderspace v D'Agency znotraj skupine dobi partnerja, ki s performance oglaševanjem posega izven meja v 50 držav

2017

  • Indigo pokrije svetovalske storitve digitalne transformacije in skupaj pokrijemo celoten digitalen nastop podjetij

2017

  • Uvedba produkta poglobljenega kvalitativnega in kvantitativnega raziskovanja in analitike, ki je del strategije

2017

2018

  • Obseg oblikovanja uporabniških izkušenj razširimo na oblikovanje storitev (Service design)

2018

  • Ustvarjena funkcija Experience director, ki skrbi za celotno potrošniško izkušnjo (CX)
2019
Omogočamo uspešno digitalno transformacijo za naše naročnike
smo

kreativna, v disrupcijo usmerjena ekipa svetovalcev

Da smo lahko disruptivni, moramo biti kreativni. Razumemo, da je inovativnost prostor, kjer se družita kreativnost in znanje.

In kdor mora biti ustvarjalec v dobrem in zlu: resnično, ta mora biti najprej uničevalec in razbiti vrednosti. Tako gre največje zlo k največjemu dobremu: to je pa ustvarjalno.
Nietzsche

Renderspace jedro

  • Photo
    Sašo

    Sašo Dimitrievski

    v. d. direktor in Partner Pristop Skupine

    Sašo je bil eden od ustanoviteljev Renderspacea leta 1999 in s tem začetnik njegove zgodbe o inovacijah digitalne disrupcije. Ima več kot 15 let svetovalskih izkušenj s fokusom na poslovnih in marketinških strategijah, digitalni transformaciji in disruptivnih inovacijah ter novih virih prihodkov, razvoju storitev in produktov, digitalnem marketingu in integriranem marketinškem komuniciranju. Specializiran je za telekomunikacije, informacijske tehnologije, elektroniko, medije, bančništvo in zavarovalništvo.

  • Photo
    Žiga

    Žiga Vraničar

    Vodja strateškega razvoja

    Žiga se posveča razumevanju kompleksnega vesolja medsebojne povezanosti med uporabniki in potrebami podjetij, kar ga je vodilo v delo z najboljšimi strokovnjaki s področij strateškega marketinga, komuniciranja, raziskav in uporabniške izkušnje. Ima več kot 10 let izkušenj z marketinškim svetovanjem in vodenjem kompleksnih, integriranih digitalnih, customer experience in service design projektov za domače in mednarodne naročnike. Med naročniki, za katere je v tem času zaključil uspešne projekte, so tudi Petrol, SAS, IPKO, Trimo, Knauf Insulation in Greentube.

  • Photo
    Sanja

    Sanja Likar

    Direktorica za upravljanje naročnikov

    Sanja je zadnjih nekaj let izkušnje nabirala v multinacionalki kot vodja marketinga in ima za sabo uspešno zgodovino dela v različnih panogah. Odlikujejo jo močne vodstvene sposobnosti, ki jih je razvila prek vodenja različnih slovenskih in mednarodnih ekip. Ima prek 8 let izkušenj v integriranih marketinških komunikacijah in digitalnem marketingu, strateškem načrtovanju kot tudi finančnem načrtovanju marketinških proračunov in dela ekip. Odlično razumevanje želja in potreb naročnikov ter odlik svoje ekipe prevaja v uspešna partnerska sodelovanja s plodnimi rezultati.

  • Photo
    Živa

    Živa Prelog

    Vodja oddelka za digitalno analitiko in raziskovanje

    Živa je večino svoje 9-letne kariere posvetila raziskovanju vprašanja kaj uporabnike žene k nakupu, pri čemer združuje znanje psihologije potrošnika ter statistike, pospremljeno s sodobnimi pristopi. Njeno delo je osredotočeno na digitalno pojavnost podjetij, pri čemer svoje strokovno znanje uporablja za svetovanje v okviru projektov vsebinskega marketinga in optimizacije spletnih mest, ki temelji na razumevanju podatkov. Med njenimi naročniki so Telekom Slovenije, NLB, ...

  • Photo
    Benjamin

    Benjamin Rančič

    Direktor za potrošniško izkušnjo (XD)

    Benjamin je pridobil obilico izkušenj skozi prek 10 let dela v domačih in mednarodnih agencijah, kjer je delal na kompleksnih digitalnih izzivih, ki so vključevali različne platforme, vse od začetnih konceptov in prototipov do razvoja in končne oblikovne rešitve ter uspešnega zagona. Med njegovimi naročniki so KPMG, Oracle, Fujitsu, easyJet, HSBC, Hitachi in Nissan.

  • Photo
    Jernej

    Jernej Špende

    Prosti radikal

    Jernej je izkušen svetovalec marketinškega komuniciranja, ki je kariero v marketingu gradil na izkušnjah iz medijskega sveta (novinar Studia City in sodelavec skupin Laibach in NSK). Ustvarja digitalne in integrirane komunikacijske platforme in je prejemnik številnih nagrad (Kanski levi, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Effie, Midas, Gold Quill, SOF, SEMPL, BalCannes, Diggit, Sporto, …). Bil je tudi član žirije Slovenskega oglaševalskega festivala in mladih kreativcev. Leta 2015 je na Weekend Media Festivalu prejel naziv SoMoBorac 'digitalni strateg leta'.

  • Photo
    Miha

    Miha Ceglar

    Strateg in vodja oddelka uporabniške izkušnje

    Miha je zadnjih 15 let posvetil načrtovanju in ustvarjanju najboljših možnih uporabniških izkušenj v najrazličnejših digitalnih okoljih: na spletnih mestih, v mobilnih aplikacijah in v spletni prodaji. Od raziskav in analiz uporabniške izkušnje do informacijske arhitekture in oblikovanja uporabniške izkušnje, je ustvaril že vrsto uspešnih projektov za naročnike kot so Petrol, NLB, Telekom Slovenije, Hofer, Mercator, Siemens, Novartis.

  • Photo
    Tina

    Tina Šubic Konda

    Strateginja in vodja oddelka vsebinskega marketinga

    Tina je z ustvarjanjem vsebin začela na Delu in pri vrsti drugih medijev preden je fascinaciji z digitalnim sledila v Renderspace. Delala je na vsebinskih in engagement loyalty platformah v širokem naboru panog in za vrsto naročnikov, tako domače kot mednarodne. Ustvarjala je strategije vsebinskega marketinga ter načrtovala in ustvarjala vsebine same. Med njenimi naročniki so Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav, NLB, Gorenje, Siemens, Coca-Cola in Evropska komisija.

  • Photo
    Rok

    Rok Klemenčič

    Art direktor in vodja oddelka oblikovalcev

    Rok je vizualni komunikator z močnim akademskim ozadjem, podlago v oblikovanju za klasične medije in prek 8 let izkušenj v digitalnem oblikovanju. Kombinacija vsega trojega mu omogoča, da ustvarja relevantne kreativne ideje, ki vključujejo celostne grafične podobe, oblikovne rešitve za večkanalne UX in CX projekte in aplikacije. Med njegovimi naročniki so Vrhovno sodišče Republike Slovenije, Petrol, Atlantic Grupa, NLB in Telekoma Slovenije.

  • Photo
    Dragan

    Dragan Petoš

    Vodja razvojnega oddelka in frontend razvijalec

    Dragan ima prek 10 let izkušenj z zaznavanjem in udejanjanjem naročniških potreb in zahtev z oblikovanjem, razvojem, testiranjem in vzdrževanjem spletnih mest in spletnih aplikacij za naročnike kot so Coop, Siemens, Swisscom, Petrol, Celtra in Telekom Slovenije. Kot razvijalec se Dragan osredotoča na front-end, pri čemer v tesnem sodelovanju z oblikovalci in razvijalci poskrbi za brezhibno izvedbo idej in projektov.

Svetovalci

  • Photo
    Zala

    Zala Maček

    Vodenje kompleksnih projektov vsebinskega marketinga, digitalnega oglaševanja, UX in employer brandinga.
  • Photo
    Matej

    Matej Hribernik

    Vodenje kompleksnih razvojnih in obsežnih UX projektov.
  • Photo
    Robert

    Robert Fras

    Vodenje kompleksnih razvojnih in UX projektov.
  • Photo
    Primož

    Primož Škrl

    Strokovnjak za digitalno uporabniško izkušnjo naprednih poslovnih aplikacij ter spletnih strani.
  • Photo
    Julija

    Julija Somrak

    Strokovnjakinja za strategije digitalnega nastopa in integriranih komunikacijskih aktivnosti.
  • Photo
    Patricija

    Patricija Perše

    Strokovnjakinja za oblikovanje vizualne uporabniške izkušnje spletišč in mobilnih aplikacij.

Spoznajte ostale člane Renderspace plemena na

INSTAGRAMU