Renderspace d.o.o.

Upravljanje znamke Elan v družbenih medijih

Upravljanje znamke Elan v družbenih medijih

Za naročnika Elan d. o. o. smo pripravili strategijo in izvedbo nastopa blagovne znamke in njenih produktov v družbenih medijih za 8 svetovnih trgov: Ameriko, Kanado, Nemčijo, Slovenijo, Švico, Avstrijo, Francijo in Italijo.

Elan, d.o.o.
Naročnik:
Elan, d.o.o.
Datum objave:
Avgust 2011

Družbeni mediji podjetjem skozi interakcijo ponujajo vse bolj pester izbor orodij za promocijo in povečanje njihove vidljivosti v spletnem ekosistemu. Z natančno analizo konkurence, skrbno določenimi cilji in izzivi ter premišljeno izbranimi ciljnimi skupinami, smo pripravili celovito strategijo nastopa Elana v družbenih medijih.

Želje naročnika

Blagovno znamko Elan želi na svetovnem trgu izpostaviti kot vodilno znamko med proizvajalci smuči, tako po tehnologiji kot tudi po »cool« faktorju – gre za smuči, ki so v tehnološkem vrhu, obenem pa tudi z drznim videzom pritegnejo pozornost, kjerkoli se pojavijo.

Cilji:

  • zagotavljanje učinkovitega nastopa v družbenih medijih z namenom pozicionirati Elan kot enega vodilnih ponudnikov v svoji panogi,
  • vzpostavitev kakovostne komunikacije z zagovorniki blagovne znamke in produktov Elan,
  • vzpostavitev in zagotavljanje rasti spletne skupnosti strastnih zagovornikov blagovne znamke in produktov Elan,
  • krepitev komunikacijske in poslovne učinkovitosti spletnega nastopa družbe Elan,
  • vzpostavitev nastavkov za nadaljnje vključevanje dodatnih znamk Elana v ekosistem družbenih medijev,
  • s krepljenjem pozicije znamke Elan pozitivno vplivati na nakupne namere in samo prodajo.

Naše rešitve

Elan se je v družbenih omrežjih pojavljal z vrsto profilov, ki pa ne vsak zase, ne vsi skupaj niso nagovarjali omembe vredne skupine ljubiteljev te blagovne znamke. Komunikacijo v družbenih omrežjih smo zato poenotili in združili na krovnih kanalih na Facebooku, Youtubu in Twitterju ter na vseh treh nastopili z usklajenim sporočilom.

Facebook profil Elan Skis
Profil Elan Skis postane osrednje središče za dvosmerno komunikacijo z ljubitelji blagovne znamke Elan. Gre za en globalni profil, ki ciljano nagovarja ljubitelje z vsega sveta.

Youtube kanal Elan Skis
Youtube kanal Elan Skis služi predvsem za shranjevanje videoposnetkov in ustvarjanje videoknjižnice za uporabo na drugih kanalih.

Twitter kanal Elan Skis
Obstoječi kanal Elan Skis smo vizualno posodobili v skladu z ostalimi Elanovimi profili v družbenih medijih. Komunikacija na kanalu je namenjena še bolj osebnemu stiku s sledilci (nadgradnja pristopa na FB profilu).

Kot tehnološki prvak na področju razvoja novih tehnologij ima Elan na voljo dovolj tehničnega ozadja, zanimivega za uporabnike, s sponzorstvom ekstremnih športnikov in prisotnostjo na tekmah svetovnega pokala pa dovolj vsakodnevnih vsebin, ki zveste navijače in spremljevalce zimskih športov spodbujajo k spremljanju kanalov družbenih medijev.

Facebook aplikacija »Elan Photo Moments«
Skladno s prejeto željo, da mobilno aplikacijo Ski Selektor nadomestimo z Elanovo aplikacijo za Facebook, smo pripravili aplikacijo »Elan Photo Moments«, ki uporabnikom omogoča, da v Elanov fotoalbum prispevajo svojo sliko (ali videoposnetek) na temo snega, zime in zimskih športov, ostali uporabniki pa lahko fotografije delijo s svojimi prijatelji ali označijo, da so jim všeč.

Facebook oglaševanje
S ciljanim oglaševanjem gradimo bazo ljubiteljev znamke na vseh trgih in tako povečujemo prisotnost znamke v družbenih medijih in podpiramo marketinške aktivnosti na drugih kanalih.

Orodja

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube