Renderspace d.o.o.

SiOL BOX kampanja

SiOL BOX kampanja

Ob uvedbi SiOL BOX-a je Telekom Slovenije načrtoval večjo oglaševalsko akcijo, s katero je želel predstaviti novo izkušnjo doživljanja zabave prek SiOL TV in spodbuditi nakupno namero. V 2 mesecih smo na spletno mesto SiOL BOX-a pritegnili skoraj 100.000 obiskovalcev, med katerimi jih je kar tretjina prišla do točke nakupa.

SiOL BOX kampanja
Naročnik:
Telekom Slovenije, d. d.
Datum objave:
September 2010

Želje naročnika

  • Preoblikovati percepcijo blagovne znamke SiOL v javnosti: od ponudnika dostopa do spleta v smeri ponudnika vsebin in zabave.
  • Z novimi komunikacijskimi kanali pridobiti drugačno, mlajšo demografsko skupino in jim blagovno znamko SiOL predstaviti na svež in zabaven način.
  • Podpreti nov produkt na digitalnih medijih s poudarkom na predstavitvi novosti, ki jih prinaša uporabnikom in vplivati na nakupno namero.
  • Razširiti glas o novi SiOL TV kot revolucionarni storitvi na slovenskem trgu.
  • Ponuditi zabavo in pri tem povezati različne digitalne komunikacijske platforme Telekoma Slovenije (Facebook, Twitter, SiOL.net ipd.).

Naše rešitve

Strategija nastopa na digitalnih medijih je predpostavljala usklajen nastop na klasičnih in digitalnih kanalih. Kampanja na digitalnih medijih ni bila le podpora klasičnim aktivnostim, ampak so se aktivnosti obeh področij prepletale. Tako je bilo npr. na promocijskih dogodkih v fizičnem svetu možno sodelovati v spletnih aktivnostih.

Osrednje orodje in centralna komunikacijska točka vseh zabavnih vsebin ter dogodkov celotne kampanje je predstavljalo spletno mesto box.siol.net, ki posnema "look and feel" uporabniškega vmesnika SiOL BOX-a (pri razvoju katerega smo predhodno sodelovali). Pozornost obiskovalcev na box.siol.net se je usmerila k funkcionalnostim SiOL BOX-a, ostali elementi kampanje pa se nemoteče vpletali v vsebino.

Z novo maskoto Xobijem, ki pooseblja zabavo in visoko tehnologijo, je SiOL BOX dobil tudi osebnost in s tem priložnost, da ga približamo širši publiki. Kot družabno bitje je njegovo idealno komunikacijsko sredstvo omrežje Facebook, kjer je svoje prijatelje nagovarjal tako z redno komunikacijo kot z aplikacijami. Bolj sproščen in oseben pristop v komunikaciji je prispeval k odlični aktivaciji uporabnikov na spletu.

Pri vseh vsebinah smo izbrali učinkovito kombinacijo klasičnih spletnih vsebin in videa ter uspešno širili osnovno sporočilo "SiOL BOX je več kot televizija, predstavlja novo formulo zabave". Poleg glavnih komunikacijskih kanalov smo kampanjo podprli tudi na SiOL-ovih kanalih na Facebooku, Twitteru, na SiOL-ovem uradnem forumu in v vodilnih spletnih medijih, vključno z blogerji. Oglaševalsko je bila kampanja podprta z oglasnimi pasicami na spletu, z oglasi na Facebooku in Googleu.

Rezultati

  • Spletno mesto box.siol.net je v obdobju dveh mesecev obiskalo skoraj 100.000 različnih obiskovalcev.
  • Več kot 30 % obiskovalcev box.siol.net je prišlo do točke nakupa.
  • V obdobju pol leta je XOBi dobil več kot 9.000 ljubiteljev na svojem Facebook profilu.
  • Več kot 12.000 igralcev igre XOBi Dance Off in v povprečju 10 iger na uporabnika.

Orodja

  • Spletno mesto blagovne znamke SiOL BOX – box.siol.net.
  • Prenova storitvenega dela spletnega mesta SiOL (storitve.siol.net).
  • Facebook profil XOBi.
  • Facebook aplikacija XOBi Dance Off.
  • Oglaševanje na iskalniku Google in na Facebooku.
  • Elektronska pošta naročnikom.