Renderspace d.o.o.

Rimaj z Zlatkom!

Rimaj z Zlatkom!

Poseben izziv bančnega spletnega nastopa pri komunikaciji z mladimi predstavlja dejstvo, da mladih bančna ponudba ne zanima in da informacij o bančnih produktih ne iščejo samoiniciativno. Zato smo se odločili, da mlade vpletemo v zabavno in ustvarjalno izkušnjo z blagovno znamko.

Nova KBM d.d.
Naročnik:
Nova KBM d.d.
Datum objave:
Maj 2012

Želje naročnika

  • Dvig prepoznavnosti blagovne znamke znotraj ciljne skupine (mladi),
  • neposredna vključitev uporabnikov v komunikacijo blagovne znamke,
  • ustvarjanje emocionalne vezi potrošnikov z blagovno znamko,
  • krepiti dvosmerno komunikacijo med blagovno znamko in ciljno skupino,
  • pridobiti vpogled v razmišljanje in navade ciljne skupine.

Naše rešitve

Z blagovno znamko Sveta vladar Nove KBM in sloganom »Več od lajfa« smo s pomočjo priljubljenega slovenskega raperja Zlatka želeli mlade spodbuditi, da na glas razmislijo, kaj zanje pomeni »več od lajfa«. Zlatko je napisal refren in 2 vrstici za vsako kitico svojega novega hita »Več od lajfa«, uporabniki pa so s svojimi rimami in idejami nadaljevali nastavljeno besedilo.

Sodelujoči so rime oddajali in ocenjevali s pomočjo Facebook aplikacije Rimaj z Zlatkom, kjer je bila že naložena avtorska glasbena podlaga. Zlatko je preko videoposnetkov naloženih na You Tube in integriranih v Facebook aplikacijo, izbiral ter komentiral najboljše rime tedna, dajal nova izhodišča za nadaljevanje komada in skrbel za stopnjevanje napetosti.

Po zaključku nastajanja besedila in združitve z glasbeno podlago smo sodelujoče prek družabnih omrežij povabili na snemanje videospota v ljubljanskem Tivoliju. Videospot je trenutno v produkcijski fazi, ob izidu pa bo premierno lansiran najprej znotraj digitalnega ekosistema, nato pa bo šel naprej v redno distribucijo na nosilcih zvoka kot del plošče Plečnikova roža po offline kanalih in medijih.

Rezultati

V petih tednih trajanja online akcije:

  • več kot 2.500 uporabnikov aplikacije in novih FB oboževalcev
  • več kot 2.200 oddanih rim

Prvi dan po objavi:

  • več kot 25.000 poslušanj in 400 lajkov komada na YouTube
  • objava na 24ur.com
  • porabljen limit downloadov na Soundcloudu
  • … popevka tedna na Val 202!

Orodja

  • Facebook
    • Aplikacija Rimaj z Zlatkom
    • Facebook digitalni PR
  • YouTube video podpora
    • Video izhodišča
    • Lansiranje videospota
  • Twitter
  • Spletno mesto