Renderspace d.o.o.

Naredi svoj Fruc in bodi süper kül

Naredi svoj Fruc in bodi süper kül

V štiri mesece trajajoči nagradni igri, ki je zahtevala izjemno visoko vpletenost in sodelovanje uporabnikov, so ljubitelji Fruca ustvarili nov okus sadne pijače, izdelali etiketo in pripravili reklamni oglas za svoj nov izdelek.

Naredi svoj Fruc in bodi süper kül
Naročnik:
Fructal d.d.
Datum objave:
Oktober 2011

Želje naročnika

  • Obogatiti celoten spekter izdelkov Fruc,
  • povečati spletno sodelovanje potrošnikov,
  • nadaljevati dvosmerno komunikacijo v spletnih kanalih,
  • pozicionirati oziroma dodatno učvrstiti Fruc kot inovativno in odštekano blagovno znamko.

Naše rešitve

V spletni nagradni igri, ki je od uporabnikov zahtevala izredno visoko stopnjo vpletenosti, so si ljubitelji Fruca zmešali svoj lasten Fruc, zanj oblikovali etiketo in posneli oglaševalski spot.

V prvi fazi smo preizkušali kreativnost brbončic naših uporabnikov. Izmed 11 vrst sadja in 15 vrst dodatkov so morali namešati najbolj frucast okus, ki je vseboval največ 2 vrsti sadja in en dodatek. Z metodo fokusne skupine smo nato izmed 2574 predlogov izbrali zmagovalno kombinaciji limone, limete in aloe vere.

V naslednjem koraku je bilo prihajajoči Fruc potrebno še lično obleči. Likovno nadarjeni fül kül uporabniki so z upoštevanjem osnovnih grafičnih izhodišč Fruca risali etikete izmed katerih smo izbrali eno zmagovalko iz Bosne in eno iz Slovenije.

Na koncu so prišli na vrsto najbolj frucabilni oglaševalski spoti. Režisersko ali animacijsko nadarjeni ljubitelji Fruca so imeli 2 meseca časa, da so oblikovali in na Frucovo spletno stran naložili ful kul Fruc spot.

Rezultati

  • 2.574 predlaganih okusov,
  • 101 izdelana etiketa,
  • 9 naloženih oglasov in
  • 3.788 novih ljubiteljev na Facebooku.

Orodja

  • Spletna stran in
  • Facebook produktni profil.

Tehnologija

.NET platforma