Renderspace d.o.o.

Mercedes-Benz na družbenih omrežjih

Mercedes-Benz na družbenih omrežjih

Naročnik je želel družbena omrežja bolj izkoristiti za komunikacijo z ljubitelji in kupci, za pomladitev blagovne znamke, za učinkovito podporo usmerjenim oglaševalskim kampanjam. S skrbno načrtovanim nastopom, podprtim z oglaševanjem, smo v pol leta pridobili 10.000 ljubiteljev slovenske Facebook strani Mercedes-Benz.

Autocommerce d.o.o.
Naročnik:
Autocommerce d.o.o.
Datum objave:
September 2011

Želje naročnika

Naročnik je s prisotnostjo blagovne znamke Mercedes-Benz na družbenih omrežjih v Sloveniji želel:

  • odpreti blagovno znamko Mercedes-Benz mlajšim, trendovskim ciljnim skupinam,
  • skozi družbena omrežja približati Mercedes-Benz generaciji Y,
  • širiti pozitivno sporočilo bolj mladostnega, atraktivnega in zaželenega imidža blagovne znamke Mercedes-Benz,
  • pozitivno vplivati na nakupne namere in samo prodajo,
  • podpreti prihajajoče marketinške kampanje z usmerjenim in stroškovno učinkovitim spletnim oglaševanjem,
  • vzpostaviti vodilno slovensko Facebook stran med avtomobilističnimi blagovnimi znamkami,
  • skrbeti za stalno rast zadovoljnih ljubiteljev blagovne znamke s pomočjo zanimivih vsebin,
  • potegniti čim večje število uporabnikov v “zanko zadovoljstva” = ustvarjati zveste pripadnike blagovni znamki Mercedes-Benz med mlajšo populacijo in tako ustvariti dolgoročni vpliv na uspešno prodajo.

Naše rešitve

Blagovna znamka Mercedes-Benz je globalno prisotna na družbenih medijih, v Sloveniji pa je bila vzpostavljena le Facebook stran kluba Mercedes-Benz, kjer je potekala aktivna in kakovostna komunikacija med ambasadorji blagovne znamke.

Strategijo nastopa blagovne znamke Mercedes-Benz v družbenih omrežjih smo zastavili v več fazah. V prvi smo poskrbeli za osnovno infrastrukturo: vzpostavitev Facebook strani in YouTube kanala ter integracijo s spletnim mestom blagovne znamke Mercedes-Benz in globalnimi kanali (Mercedes-Benz v živo), pripravili uredniški načrt in začetne vsebine, ki so bili uporabnikom že na voljo ob prvem obisku strani, izdelali pozdravni zavihek in začeli z oglaševalsko kampanjo.

V nadaljevanju smo skrbeli za redno komunikacijo z obiskovalci Facebook strani, redno objavljanje vsebin na kanalih družbenih omrežij in navezavo komunikacije na vsebine, objavljene na spletnih straneh Mercedes-Benz in na lokalizirane globalne vsebine, redno optimizirali oglaševanje v skladu z doseženimi rezultati in aktualnimi cilji. Tekoče skrbimo za to, da je ob predstavitvah novih izdelkov nastop udaren in usklajen na vseh kanalih ter da so aktivnosti na Facebooku in offline povezane (npr. pri nagradnih igrah, na dogodkih). V nadaljevanju bomo proučili tudi možnost razširitve na druge kanale in poskrbeli za globljo integracijo z drugimi kanali.

Rezultati

  • Od vzpostavitve Facebook strani 10.9 2011 do 10.3.2012 (6 mesecev) smo pridobili več kot 10.000 ljubiteljev strani.
  • 50.000 uporabnikov v povprečju vidi vsaj eno objavo ali oglas na teden.
  • 1200 uporabnikov tedensko se odzove na objavo z akcijo („Všeč mi je“, deljenje objave, komentiranje).

Orodja

  • Facebook stran Mercedes-Benz Slovenija.
  • YouTube kanal Mercedes-Benz Slovenija.
  • Facebook oglasi.