Renderspace d.o.o.

Iskalni marketing za Telekom Slovenije

Iskalni marketing za Telekom Slovenije

S Telekomom Slovenije na področju iskalnega marketinga sodelujemo od julija 2008. Skrbimo za optimalno oglaševanje izbranega nabora storitev. Aktivnosti tekoče usklajujemo z naročnikom in z drugimi uporabljenimi oglaševalskimi orodji ter tekoče vključujemo novosti v Googlovih orodjih.

Iskalni marketing za Telekom
Naročnik:
Telekom Slovenije, d. d.
Datum objave:
Julij 2008

Želje naročnika

Z oglaševanjem na Googlu Telekom Slovenije sledi splošnim ciljem:

  • povečati obisk na spletnih mestih,
  • promovirati ponudbo in posamezne storitve, kampanje,
  • stroškovno učinkovito oglaševanje,
  • spremljati rezultate,
  • natančno ciljano oglaševanje za segmentirano ponudbo,
  • med prvimi testirati in novosti v oglaševanju,
  • povečati online konverzije (sklenitev paketov).

Naše rešitve

Strategija oglaševanja na iskalnikih je celovita in pokriva vse relevantne storitve s fokusom na storitve blagovne znamke SiOL ter Telekomove družinske in poslovne komplete. Posamezne kampanje (vsebinsko in vrednostno) tekoče usklajujemo z naročnikom, ki nas pravočasno seznanja z vsemi načrtovanimi trženjskimi aktivnostmi. Orodja omogočajo sprotno ustvarjanje in oglaševanje aktualnih oglasnih kampanj, tako da se lahko hitro odzovemo na potrebe naročnika in se jim tekoče prilagajamo.

Poleg klasičnih in preizkušenih oglasnih vrst se skupaj z naročnikom in v skladu z možnostmi odločamo za sprotno testiranje in uveljavljanje novosti v Googlovih orodjih. Oglaševanje na Googlu se je v primeru Telekoma Slovenije pokazalo za zelo učinkovito tudi pri konverzijah uporabnikov (pridobivanju novih strank).

Vrste oglasov

  • Oglaševanje na iskalnikih (Search oglaševanje).
  • Oglaševanje v Googlovem prikaznem omrežju in partnerskih straneh (Display oglaševanje).
  • Oglaševanje na pametnih telefonih in tablicah (Mobile oglaševanje).