Renderspace d.o.o.

HappyPek

HappyPek

S pomočjo različnih orodij družbenih medijev in digitalnih odnosov z javnostmi smo slovenskemu tržišču predstavili novo blagovno znamko HappyPek in v nadaljevanju skrbeli za rast zavedanja o njenem obstoju ter predstavljali nove izdelke, trgovine in ostale aktivnosti.

Pekarna Blatnik d.o.o.
Naročnik:
Pekarna Blatnik d.o.o.
Datum objave:
December 2009

Želje naročnika

Pekarna Blatnik je konec leta 2009 slovenskemu trgu predstavila novo blagovno znamko HappyPek, pod katero so ponujali pekarske izdelke, slaščice in sendviče. Inovativna, čustvena, domačno in družinsko naravnana blagovna znamka je zahtevala prav tako oseben in čustven pristop. Naročnik za blagovno znamko HappyPek še ni imel zgrajene nikakršne komunikacijske infrastrukture, izdelava in objava spletne strani pa v času predstavitve blagovne znamke ni bila v načrtu.

Naročnikovi cilji so bili:

  • predstavitev nove blagovne znamke na slovenskem tržišču zgolj s klasičnim in digitalnim PR-om,
  • vzpostavitev prisotnosti na spletu (brez spletne strani),
  • vzpostavitev prepoznavnosti na spletu in
  • publiciteta na spletu.

Naše rešitve

V skladu s celostno grafično podobo HappyPek-a smo oblikovali in objavili blog, ki je predstavljal osrednjo spletno komunikacijsko mesto nove blagovne znamke. Naročniku smo svetovali glede vsebine objav, sloga pisanja in tona komunikacije. Push pol komunikacije je prevzel HappyPek profil na Facebooku, kjer smo nove oboževalce razvajali s HappyRolami. Vsak nov oboževalec je dobil kupon s katerim je v HappyPek-ovi pekarni lahko prevzel njihovo inovativno sladico HappyRolo. Tako smo povezali splet z dejanskim obiskom HappyPek trgovine. Na YouTubu smo odprli HappyPek kanal, kamor smo nalagali vse video vsebine in jih nato širili s pomočjo bloga in Facebooka. Flickr račun je služil za odlagališče foto materiala z različnih dogodkov. Pred osrednjo predstavitvijo blagovne znamke smo najbolj znanim in vsebinsko primernim blogerjem poslali HappyRolo in vabilo na dogodek, s čimer smo v blogosferi dosegli velik odmev.

Rezultati

  • 1000 razdeljenih HappyRol,
  • 15 objav neodvisnih blogerjev,
  • 1.800 Facebook oboževalcev v 4 mesecih (cilj: 1000 oboževalcev v 11 mesecih) in
  • 49,9 obiskov dnevno na blogu.

Orodja

  • Lasten blog,
  • produktni profil na Facebooku,
  • YouTube kanal,
  • Flickr račun in
  • komunikacija z blogerji.