Renderspace d.o.o.

Facebook aplikacija Q Max happy hour

Facebook aplikacija Q Max happy hour

Za promocijo nove Petrolove družine goriv Q Max smo načrtovali in izdelali brendirano Facebook aplikacijo, s katero uporabniki izbrajo šest Petrolovih bencinskih servisov, na katerih bo potekala t. i. vesela urica. V času trajanja vesele urice bodo vsi obiskovalci izbranih servisov na podlagi žrebanja prejeli eno od Q Max nagrad.

Petrol d.d.
Naročnik:
Petrol d.d.
Datum objave:
Maj 2012

Želje naročnika

  • Novo družino goriv Q Max pozicionirati kot:
    • družino visokokakovostnih goriv iz Petrola,
    • družino visokokakovostnih goriv, ki jim ljudje zaupajo in jih privoščijo svojim vozilom.
  • Doseganje želene prepoznavnosti nove blagovne znamke Q Max.
  • Povečati obisk Petrolovih bencinskih servisov in posledično prodajo goriv.

Naše rešitve

Lansiranje Petrolove znamke goriv Q Max je pospremila oglaševalska kampanja, ki smo jo poleg klasičnih razširili tudi na vse naročnikove digitalne kanale: Facebook, Youtube, Vimeo in Twitter, ki smo jih »preoblekli« v vizualijo nove blagovne znamke.

Na Facebook strani pa lahko posameznik preko Facebook aplikacije sodeluje tudi v nagradni igri Q Max happy hour, s katero smo želeli prisluhniti uporabnikom. Cilj igre je izbrati 6 Petrolovih bencinskih servisov, v posamezni slovenski regiji po enega, v katerih bo ob določenem dnevu potekala t. i. vesela urica, v kateri bo vsak obiskovalec servisa na podlagi žrebanja prejel eno od Q Max nagrad.

Potek nagradne igre:

  • Uporabnik najprej s klikom na gumb »Všeč mi je« označi, da mu je všeč Facebook stran Petrol.
  • Nato na zemljevidu izbere svoj najljubši Petrol bencinski servis. Na voljo je 24 različnih bencinskih servisov, grupirani po 4 na regijo, določeno na podlagi omrežne telefonske številke (01 – Ljubljana, 02 - Maribor…).
  • Glasuje za izbrani servis s klikom na gumb Glasuj.
  • S klikom na gumb Lestvica si lahko ogleda lestvico vodilnih servisov.
  • S klikom na gumb Povabi prijatelje lahko k sodelovanju povabi svoje prijatelje na Facebooku.
  • Ob zaključku nagradne igre bo znanih zmagovalnih 6 bencinskih servisov, ki bodo skupaj z datumom in uro vesele urice prikazani na zemljevidu.

Nagradna igra na Facebook strani uporabnika spodbuja k sodelovanju z mamljivimi nagradami - glavna nagrada je potovanje za 1 osebo na olimpijske igre v London, hkrati pa ga z vizualijami in dodatno vsebino seznanja z novo znamko goriv.

Orodja

  • Petrolova stran na Facebooku
  • Aplikacija Q Max happy hour