Renderspace d.o.o.

Cockta Nevergreen

Cockta Nevergreen

V harmonično celoto povezana online in offline kampanja Nevergreen, ki je presegla jezikovne omejitve regije, je Cockti prinesla prepoznavnost in ponovno oživitev med mladimi na območju bivše Jugoslavije.

Droga Kolinska
Naročnik:
Droga Kolinska
Datum objave:
Februar 2011

Želje naročnika

  • Osvežitev in pomladitev ciljnih skupin,
  • uveljavitev nove podobe Cockte na trgu,
  • povečanje prepoznavnost blagovne znamke na ključnih trgih in
  • grajenje živahno spletno skupnost ljubiteljev Cockte.

Naše rešitve

Mit o vampirjih je mladim vrnil Cockto in nekaterim izbranim omogočil, da so postali del širše regijske kampanje in spletne nadaljevanke. Ustvarili smo Nevergreen, domišljijsko vampirsko mesto Cockte, napovedali zgodbo z dvema glavnima akterjema in na spletu ter izven njega pričeli iskati 6 dodatnih igralcev. Mladi so se prijavljali z naloženim spotom na spletni strani v različnih jezikovnih različicah www.cockta.eu ali z udeležbami na avdicijah v živo. S pomočjo dogodkov po večjih mestih in učinkovitim urednikovanjem se je ustvarjal BUZZ v družbenih omrežjih, kar nam je prineslo ogromno medijskih objav že pred začetkom avdicij. Žirija je izbrala končne Nevergreen nesmrtnike med najboljšimi iz avdicij v živo in z naloženimi spoti na spletu (izglasovani na Facebooku). Kampanjo smo nadaljevali s predvajanjem Nevergreen nadaljevanke na www.cockta.eu.

Ciljno spletno oglaševanje je temeljilo na prilagajanju različnim ciljnim skupinam:

  • uporabnike smo razdelili glede na spol, starost in državo,
  • lokalizirali in prevedli smo oglase,
  • pri določanju metodologije kampanje smo upoštevali značilnosti posamezne države in sprotno prilagajli parametre oglaševanja.

Rezultati

Facebook

  • 80.000 novih Facebook oboževalcev,
  • skupno več kot 160.000 Facebook oboževalcev,
  • 2.500.000 prikazov vsebin na zidovih uporabnikov,
  • 450.000 aktivnih oboževalcev,
  • 8.000 komentarjev in “lajkov”,
  • 7.500 ogledov fotografij in
  • 700 objav oboževalcev na zidu.

Spletna stran

  • 140.000 ogledov videov,
  • 410 prejetih videoposnetkov in
  • 240.000 obiskov spletne strani.

Offline

  • Odličen odziv na Cockta TV oglas in spletno nadaljevanko ter
  • 135 udeležencev avdicij v živo.

Orodja

  • Nova spletna stran www.cockta.eu,
  • Youtube kanal,
  • Twitter kanal,
  • oglaševanje v družbenih medijih in
  • vsebinska posodobitev in urednikovanje obstoječe Facebook strani.